8 listopada 2012

Liebster Blog

Osobiście za takimi łańcuszkami nie przepadam, ale chyba już muszę odpisać, bo aż 3 wyróżnienia dostałam. Dziękuję Chabrowej Ani, uzależnionej od kosmetyków i Hannah

Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.


Odpowiem na wybrane co 3 pytanie od każdej z Was, bo lenia mam i w sumie 33 pytania to trochę sporo. Pytanie niebieskie są od Ani, czerwone od uzależnionej, pomarańczowe od Hannah

1. Mleczko, płyn do demakijażu, płyn micelarny, a może zwykłe mydełko? Czym zmywasz makijaż? 
Aktualnie płynem micelarnym Vichy i dobrze sobie radzi z moimi makijażami oczu. Potem całą twarz myję żelem Vichy Normaderm, który wymywa mi podkład i pozostałości kosmetyków.
2. Co w sobie lubisz ?
Dobre pytanie. Lubię swoje oczy, bo bardzo dobrze mi się je maluje i znam je już bardzo dobrze i wiem gdzie i ile kosmetyku nałożyć. Lubię też jeszcze moją oryginalność i pasję do sztuki. 
3. Podkład czy BB cream? 
Raczej podkład kryjący moją niedoskonałą cerę, chociaż swojego czasu używałam koreańskiego BB od SkinFood z serii Peach&Sake, który lekko krył i był po prostu jak dla mnie genialny.
4. Twoja ulubiona drogeria to...?
Wszystkie, które robią promocje! Tak na serio to chyba Superpharm, do której mam kartę z punktami już z dość pokaźną ilością. Na prezencik sobie zbieram, a co! 
5. Jakiej muzyki słuchasz na co dzień ?
Mocnej, raczej rockowej. 
6. Kawa czy herbata?
Rano kawa, potem herbata. 
7. Co sprawia, że czujesz się najseksowniejszą kobieta na świecie?
Piękna, koronkowa bielizna... ;)
8. Ulubiona marka odzieżowa.
Stradivarius. 
9. Róż czy bronzer?
Przydają się oba, bo każde pełni trochę inną funkcję. 
10. Szminka czy błyszczyk?
Zdecydowanie szminka. 
11. Opisz siebie w kilku zdaniach ..
Jestem osobą z pasjami. Niektórzy mnie lubią, a inni nie - no cóż, zdarza się. Generalnie specyficzna ze mnie osóbka i trzeba się przyzwyczaić, ale chyba każdy ma swoje dziwactwa. 

Ja nominuję tylko 3 blogi, dlatego że nie lubię łańcuszków złamię zasadę magicznej 11tki.
Oraz wszystkie dziewczyny chętne ;) 
BTW to bym nominowała JCMakeUpDream, ale już pisała, że lenia ma. xP

Pytania:
1. Co to wg Ciebie naturalne piękno?
2. Ile czasu zajmuje Ci poranny makijaż?
3. Lepiej się czujesz w make-up-no-make-up czy czymś mocniejszym? 
4. Twój ulubiony kolor?
5. Twój absolutny ulubieniec kosmetyczny ostatnich kilku miesięcy?
6. Produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań i stanowczo odradzasz pozostałym jego zakup? 
7. Jaki jest Twój idealny makijaż na randkę? 
8. Jaki powinien być prawdziwy Książę Z Bajki?
9. Jeśli strasznie zaspałaś i prawie nie masz czasu na nic, to raczej zrezygnujesz ze śniadania czy makijażu?
10. Jeśli byś miała wybrać jeden kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się absolutnie obejść, to co to by było?
11. Trzy epitety najtrafniej opisujące Ciebie?

Dziękuję też Jowicie za nominację, ale właśnie skończyłam odpowiadać już na pytania... Kolejnym również bardzo dziękuję. ;)

Domi.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no tak. dzięki. a Ty leniu, chociaż na jedną jedenastkę byś mogła odpowiedzieć :P ja na 44 pytania sorry, ale wymiękam... xD

      Usuń
    2. nie jestem leniem, po prostu mój organizm mówi "nieee mogę, bunt" jak widzi taką stertę roboty :P

      Usuń
  2. A ja bym Ci jeszcze dodała ,że oprócz oczu to masz jeszcze piękne włosy, rysy twarzy i super figurę!!!
    Fajnie poradziłaś sobie z pytaniami teraz czas na mnie :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dam sobie jechać po ambicji, złociutka. oto odpowiedzi na Twoje 11 pytań :D

    1.Naturalne piękno to leżące obok siebie biała i czarna dłoń, połączenie dwóch ras ludzkich. Ot taki jeden z piękniejszych obrazków moich wspomnień ;) Ale pięknem jest dla mnie zbyt wiele rzeczy ;)
    2.Uwzględniając mój ostatni rekord (kiedy okazało się, że jednak zaczynam zajęcia o 8)- 4 minuty :D
    3.Najlepiej się czuję kiedy p prostu wszystko jest ładnie podkreślone i tyle. Czyli wygrywa make-up-no-make-up ;)
    4.Dzisiaj np. oliwkowy. Tak, każdego dnia mam inny :D
    5.Chyba kamuflaż z Make Up For Life. Ciężko dorwać, więc nie wiem co ja biedna pocznę, jak się skończy...
    6.Lody o smaku waty cukrowej... a tak ładnie wyglądały! Kosmetyki raczej kupuję z głową. ;)
    7.Stara dupa ze mnie i nie chodzę na randki. Ale mój Marcin nie boi się mnie bez makijażu, więc jest sukces ;)
    8.Książę ze bajki...? Ominę, cooo? mogę? :D ( Ale Cię wena złapała :P)
    9.Ze śniadania :D Zważywszy na to, ze jestem śpiochem i generalnie ograniczam swoje poranne przygotowanie do wyjścia do 15-25 minut ;)
    10.Pasta do zębów to kosmetyk? :D Bo jeśli nie, to stawiam na puder matujący.
    11.Pyskata, indywidualistka, ale... kochana ;)

    No, lżej mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! wymusiłam odpowiedzi od Joanny! zła ze mnie kobieta i zamęczam moje obserwatorki! ;D

      Usuń
    2. oj no po prostu musiałam mojego ulubionego bloga wyróżnić ;D

      Usuń
  4. Fajny blog prowadzisz, ja też jestem nowicjuszką ale z dużo krótszym stażem...:)

    Zapraszam również w odwiedziny do mnie... na kawkę...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej!

Na wszelkie pytania odpowiadam pod komentarzem.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na reklamę. Komentarze z reklamami automatycznie trafią do spamu.